A SolarWinds Service Desk megoldása egy olyan továbbfejlesztett, komplex IT help desk rendszer, ami a felhő alapú vezérlő központon keresztül többek között lehetőséget ad a szolgáltatáskérések, események bejelentésére, a konfigurációs változások rögzítésére. A Service Desk az üzleti folyamatok lekövetésére fókuszál és támogatja azok megvalósítását.
Napjainkban a távmunka egyre nagyobb teret hódít. A SolarWinds Service Desk növeli az IT üzemeltetők munkájának hatékonyságát és követhetőségét. Néhány főbb funkciója:
A Service Desk több mint 200, akár felhős alkalmazással intergáltható, többek között: Microsoft SCCM, Microsoft Azure, SolarWinds Remote Everywhere, Active Directory, Google alkalmazások.
Bővebb információ a termékről itt érhető el.
visszaHonlapunkon cookie-kat használunk a jobb felhasználói élmény érdekében, mindezt anélkül, hogy Önt azonosítanánk. További információ
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.