IT support job

2017. July 06.

Tasks:

• Managing incoming help desk tickets, problem solving, administration, full service support
• Inform customers via phone
• On-site training, system implementation, consultancy
• Documenting customer related events

Expectations:

• College or university degree in IT
• Minimum one-year practice in IT security systems
• Knowledge of IT networks and IT security products
• English language skills on negotiation level
• Excellent communication skills and customer-oriented personality
• Business analyst skills
• Ability fo logical reason reasoning, creativity

Please send us your resume and motivation letter to hr@piksys.hu!

back

Honlapunkon cookie-kat használunk a jobb felhasználói élmény érdekében, mindezt anélkül, hogy Önt azonosítanánk. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás