Az informatikai rendszerek üzemeltetése során számos probléma, kérdés és feladat merül fel. Ezek lehetnek a rendszerekkel kapcsolatos felhasználói kérdések, változtatási kérések, vagy a rendszer rendellenes működése kapcsán tett bejelentések. Annak érdekében, hogy az IT infrastruktúra jól működjön és a felhasználók is produktívak (és elégedettek) maradjanak, olyan üzemeltetést támogató rendszerekre van szükség, amelyekkel a bejelentések életútja jól nyomon követhető, továbbá rendelkezik tudásbázissal a gyakran felmerülő kérdések gyors megválaszolására. A sok vagy nagy telephelyekkel rendelkező cégeknél az IT rendszerek támogatóinak nagy segítséget jelenthet, ha a problémás gépeken távolról is be tudnak avatkozni.
Solarwinds Web Help Desk
Solarwinds Dameware Remote Support
SolarWinds Access Rights Manager
SolarWinds Network Performance Monitor
SolarWinds Database Performance Analyzer
SolarWinds Server and Application Monitor
SolarWinds Patch Manager
SolarWinds Database Performance Monitor
A McAfee – Trellix átalakulás soron következő lépéseként a Trellix által nyújtott szolgálatatások (termékinformációk, szoftver letöltés, technikai támogatás, MVISION belépés) a jövőben trellix.com domain név alatt lesznek elérhetők.
TovábbA PiK-SYS idén is támogatja az ITBN konferenciát.
TovábbA Trellix XDR zökkenőmentesen integrálódik a Trellix végpont-, e-mail-, hálózati, felhő- és egyéb biztonsági termékekkel, valamint csatlakoztatható harmadik féltől származó biztonsági alkalmazás is. Ezáltal intelligens fenyegetésérzékeléssel, elemzésekkel és automatikus válaszadással ruházhatók fel a meglévő biztonsági rendszerek.
TovábbHonlapunkon cookie-kat használunk a jobb felhasználói élmény érdekében, mindezt anélkül, hogy Önt azonosítanánk. További információ
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.